Як стати популярним в соціальних медіа: лайфхаки від Дениса Казанського

Відомий український журналіст та блогер Денис Казанський відвідав Луцьк 20 вересня. «Громадське.Волинь» зафіксувало тези його відкритої лекції у форматі європейського кафе, організованого громадською організацією «Internews Україна».

Люди читають тільки з соцмереж

Перше, з чого почав Денис Казанський – це соціальні мережі, а саме – Facebook. На його переконання, люди нині не заходять на новинні сайти, а заходять туди з соціальних мереж. Найчастіше вони це зараз роблять із Facebook-у

«Звичайний користувач відкриває Facebook, листає стрічку новин і шукає там йому найцікавіше», – розповідає блогер. Тому, якщо журналіст, блогер чи проста людина бажає юути медійно впливовим, треба брати до уваги саме соціальні мережі.

Проте, Казанський не використовує  Facebook для написання великих текстів із фото. Ця соціальна мережа не підтримує форматів гарно оформлених та читабельних довгих публікацій. Для цього Казанський створив дуже простий сайт, на якому й розміщує свої статті, а у соцмережах поширює лише посилання на них. На його думку, не потрібно ускладнюати сайти, адже багато людей в Україні є не дуже просунутими юзерами. Тому чим простіше – тим доступніше.

Телебачення вже не потрібне

Головне, цим можна зацікавити свою аудиторію – це регулярне публікування текстів та видача конктенту. Проте, якщо людина не може щодня генерувати нові думки та смисли, Денис пропонує використати швидкий та доступний формат подачі інформації – відео. А саме – прямі трансляції. Вони у Facebook заохочуються та є дуже популряними. Коли користувач виходить у прямий ефір, Facebook повідомляє про це усіх його друзів. Прямий ефір дуже помітний у стрічці новин, що додає бонусів його автору. Відео як таке домінує, проте телебачення, як формат подачі відео перестає таким бути.

«Я думаю телебачення з часом застірає. Молодь в принципі уже відмовляється. Тому що там не можна перемкнути, вибрати контент. А в інтернеті ви можете обрати будь-що», – каже Казанський.

Сьогодні більшість політиків ходять на популярні ток-шоу, телеефіри, купують телерекламу, абби завоювати виборця. На думку Казанського сучасним політикам таке вже не потрібно. Він вважає, що сучасні політики можуть виграти вибори без ефірів на телебаченні. «Якщо нефейковий політик, а реальний. В нього є ціківі ідеї та думки, є велика ймовірність, що він приверне до себе увагу достатньої кількості людей, аби виграти вибори», – каже Казанський.

Telegram

Інструмент, який тільки-тільки починає використовуватися – мережа Telegram. Месенджер, який існує для того, щоб переписуватися . Особливість цієї мережі у тому, що люди отримують новини та сопвіщення шляхом повідомлень. Казанський розповідає, що можна створювати Телеграм-канали, які згодом, набравши певну кількість підписників, можна продати. Є цілі біржі, де торгують такими каналами. Журналіст запропонував ідею, створити телеграм-канал міста Луцька і розсилати в такий спосіб новини. Також, телеграм зручний, коли особа чи джерело інформації бажає поширити певну інформацію анонімно.

Денис Казанський розповідає, що такий інструментарій телеграм-каналів ніхто в України практично не використовує.

У підсумку головний секрет популярності у сучасних медіа – це оригінальний та унікальний контнент. Якщо його генеруют регулярно, він цікавий багатьом людям, популярність у медіа гарантована.