У Луцьку 140 білбордів займуть обличчями кандидатів в мери

У Луцьку 140 білбордів займуть обличчями кандидатів в мери

У Луцьку щонайменше на 140 білбордах розмістять передвиборчу агітацію кандидатів на пост міського голови.

Про це стало відомо із вихідних даних про замовника, підрядника, тираж на перших рекламних оголошеннях від шістьох претендентів на посаду міського голови Луцька: Ігоря Поліщука, Романа Бондарука, Ірини Чебелюк, Миколи Федіка, Алли Надточій та Євгена Мельника.

Згідно з вихідними даними, які містяться на плакатах, найбільше оголошень розмістять на замовлення кандидата, радника міського голови Луцька Ігоря Поліщука («За майбутнє»). З його обличчям у місті з’явиться 100 білбордів.

Агітація Ігоря Поліщука

По 13 рекламних оголошень буде у висуванця від партії «Слуга народу», підприємця, ексдепутата Луцькради (2010-2015 роки) Романа Бондарука та кандидатки від ВО «Батьківщина», заступниці міського голови з питань діяльності органів виконавчої влади Луцької міськради Ірини Чебелюк.

Окрім того, у Луцьку розмістять сім білбордів з агітацією кандидата на посаду мера, чинного депутата Луцької міської ради, юрисконсульта ФОП Карпюк О.В. Миколи Федікап’ять – висуванки від партії «Громадянський рух «Свідомі», чинної депутатки Луцької міськради, заступниці директора ТОВ «Контент Менеджмент Груп» Алли Надточій та два – висуванця партії «Сила і честь», колишнього депутата Волинської обласної ради та народного депутата від Всеукраїнського об’єднання «Свобода», директора компанії «Укртрансзахід» Євгена Мельника.

Нагадаємо, раніше «Сила правди» повідомляла, що на пост міського голови Луцька претендує 11 кандидатів. Серед них – представники політичних партій – «За майбутнє», «Слуга народу», ВО «Батьківщина», ВО «Свобода», «Аграрна партія України», «Еко Партія Берези», «Сила і честь», «Європейська Солідарність», «Громадянський рух «Свідомі» та двоє самовисуванців.

Довідково:

Зареєстровані кандидати та партії мають проводити свою передвиборчу кампанію відповідно до вимог виборчого законодавства України. Як зазначено у ч.2 ст. 53 ВКУ, друковані матеріали передвиборної агітації повинні містити відомості про підприємство, що здійснило друк, або інформацію, що друк здійснено з використанням обладнання відповідного кандидата або партії (організації партії), яка висунула кандидата (кандидатів), їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів, а їх виготовлення оплачуватися із виборчого фонду партії чи кандидата.

Аліна Бекерук