Що пропонують мажоритарники від партії «Опозиційна платформа – За життя», «Разом сила» та «Рідне місто»?

Центр Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу проаналізувалв передвиборні програми усіх кандидатів – висуванців партій та визначила особливості їх передвиборних програм.
2

Що пропонують мажоритарники від партії «Народний Рух України»?

Центр Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу проаналізував передвиборні програми усіх кандидатів – висуванців партій та визначила особливості їх передвиборних програм.
3

Що пропонують мажоритарники від партії «Слуга народу»?

Центр Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу проаналізувалв передвиборні програми усіх кандидатів – висуванців партій та визначила особливості їх передвиборних програм.
27

Що пропонують мажоритарники із «Європейської солідарності»?

Центр Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу проаналізувалв передвиборні програми усіх кандидатів – висуванців партій та визначила особливості їх передвиборних програм.
38

Вибори-2019. За кого голосувати?

Презентація результатів аналізу програм політичних партій та онлайн-інструменту “Вибори 2019: За кого голосувати?” відбулася  8 липня у місті Луцьку. 
104

Що пропонують кандидати-мажоритарники від «Громадянської позиції»?

25 червня 2019 року завершилася реєстрація кандидатів, зареєстрованих для участі у позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року. У п’яти одномандатних виборчих округах в межах Волинської області Центральна виборча комісія зареєструвала 26 кандидатів-мажоритарників, висунутих дев’ятьма політичними партіями. Центр Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу проаналізувалв передвиборні програми усіх кандидатів – висуванців партій та визначила особливості їх передвиборних програм.
28

Скільки Івахів, Палиця та інші мають платити за агітацію на волинських телеканалах

  • 12.07.2019
Від 200 до 3500 гривень доведеться викласти політичним партіям та кандидатам у народні депутати за один показ хвилинного агітаційного ролика в прайм-таймі волинських телеканалів. Розцінки на трансляцію політичної реклами майже не змінилися з часу весняних президентських виборів.
33

«Мені не потрібні шість котів, їм потрібна я», – піарниця Тетяна Сомова про домашніх улюбленців, суспільство та стереотипи

Кожен по-своєму уявляє домашній затишок. Громадське.Волинь завітало в гості до людини, у якої по-особливому затишно та муркотливо, тому що вона поспішає додому до своєї сім’ї і аж до шістьох котів. Ми поговорили з піарницею Тетяною Сомовою.
302

На Кічкарівських ставках можуть створити заказник

  • 10.07.2019
Екологи та комунальники Луцької міської ради розглядають перспективу створення заказника на базі так званих Кічкарівських ставків. Про це домовились на публічній консультації, яку організувала ГО “Центр ЮА” у четвер, 4 липня, у Молодіжному центрі Волині.
42

Скільки мільйонів гривень волинські ЗМІ офіційно заробили на політичній рекламі у 2018 році

Реклама – двигун торгівлі. Не тільки комерційної, а й політичної. Волинські засоби масової інформації не відмовляються від публікації політичної реклами. Зрештою, як і сотні ЗМІ по всій Україні. Найбільше на цьому заробляють телеканали. Натомість, офіційний дохід від політичної реклами електронних ЗМІ, які поступово витісняють друковані, значно менший. Ймовірно, це пов’язано не з меншою кількістю реклами, а з тим, що онлайнові ЗМІ віддають перевагу сірій готівці.
33