У Луцьку презентували електробус, який може змагатися із «бензиновими» маршрутками

Головна новина, Публікації, Фото 15/11/2014

Група конструкторів на чолі із В’ячеславом Полтавцем на базі підприємства «Санрайз» у Луцьку розробила автобус із електродвигунами, що може проїхати 250-300 кілометрів та має базову швидкість 80 кілометрів за годину.

Презентували автобус журналістам у суботу, 15 листопада.

Директор ТОВ ВТП «Санрайз» ЛТД Юрій Девіцький розповідає, що подібні електроавтомобілі вже давно масово використовують в Європі, а нещодавно – і в Києві: «Приклади таких автомобілів вже є в Києві. Це китайські автомобілі легкові, які використовують як таксі. В Європі вже давно є такі автомобілі, в деяких країнах є стоянки спеціальні з електропідзарядкою».

Однак, за його словами, розроблений на базі «Богдан А091» електробус – це лише тестова версія. Перш ніж перевозити пасажирів, його вдосконалять.

«Цей автобус, який ми зробили – це тестовий автобус, тому я хочу ще раз пояснити критикам і скептикам, що розміщення акумуляторних батарей в салоні автобуса зроблене для того, щоб мати можливість їх перевіряти, тестувати. Його зробили на базі старенького автобуса «Богдан А091». Був вийнятий двигун внутрішнього згорання. Замість нього поставили два електродвигуна. По 60 кіловат кожен, тобто 120 кіловат», розповідає Девіцький.

«Це перша ластівка, тому якщо хтось із виробників в Україні зацікавиться цим автобусом і зможе інвестувати в нього якісь кошти, це, я думаю, буде дуже цікаво. Це велика економія по паливу, оскільки ви знаєте, що сьогодні вже паливо по 17,5 гривень. По-друге, це екологічно чистий транспорт, який абсолютно не має ніяких викидів», – додає директор ТОВ ВТП «Санрайз» ЛТД.

За його словами, на таких батареях автобус може проїхати 250-300 кілометрів, однак на практиці їх ще не перевіряли на таких відстанях: «Поки ми його не перевіряли на практиці, вчора проїхали на ньому тільки 50 кілометрів. Треба його тестувати, треба буде, можливо, деякі деталі переробити, щоб ми могли у ньому перевозити пасажирів». Заряджають батареї від розетки із напругою 380 вольт.

Найдорожчим елементом у переобладнанні стали саме батареї, які котували разом 14000 гривень. Повну вартість переобладнання конструктор В’ячеслав Полтавець назвати відмовився. Також не показали моторний відсік, оскільки, за словами Полтавця, там використані ноу-хау, про які не варто знати конкурентам.

  • DSC_0001
    DSC_0001
  • DSC_0007
    DSC_0007
  • DSC_0009
    DSC_0009
  • DSC_0011
    DSC_0011
  • DSC_0015
    DSC_0015
  • DSC_0020
    DSC_0020
  • DSC_0024
    DSC_0024
  • DSC_0025
    DSC_0025
  • DSC_0032
    DSC_0032
  • DSC_0034
    DSC_0034
  • DSC_0039
    DSC_0039
  • DSC_0043
    DSC_0043
  • DSC_0046
    DSC_0046
  • DSC_0047
    DSC_0047

Share on Facebook97Share on Google+3Tweet about this on Twitter0Share on VK

Коментарі

коментарів