«Під градом змін» № 15

Зовнішня реклама у Луцьку, хаотично розміщена по місту, викликає занепокоєння у лучан. Таке ж занепокоєння відчувають працівники державного підприємства «Волиньторф», адже згодом ця установа може зупинити роботу.

Більше про ці важливі питання для волинян ми говоримо у черговому випуску телепередачі «Під градом змін».

Зовнішня реклама у Луцьку спотворює естетику міста й потребує фахового підходу, – вважають громадські активісти. З відповідною петицією вони звернулися до місцевої влади. Яка реакція посадовців, чи зникнуть великі рекламні щити з будинків, як обґрунтовують свої вимоги громадяни – дізнавайтеся з чергового випуску передачі «Під градом змін». До нашої студії завітала громадська активістка Тетяна Ленартович.

У другій частині випуску ми пробуємо розібратися у ситуації, що розгорнулася навколо державного підприємства «Волиньторф». В установі кажуть, якщо держава не дасть нових земель на видобуток торфу, то торфобрикети на Волині перестануть виготовляти взагалі.

Розібратися у ситуації і спрогнозувати долю цього важливого для Волині підприємства ми запросили екс-голову Маневицької РДА Людмилу Кирду.

«Під градом змін» – це он-лайн телепередача, що з 20 серпня транслюється на сайті hromadske.volyn.ua. Телепередача виходить у прямому ефірі щочетверга о 18:30. Складається із підсумків тижня подій на Волині, трансляції тематичних сюжетів та розмови із запрошеними гостями на актуальну проблему області. 

Метою програми є підвищити рівень обізнаності жителів Волинської області щодо найгостріших проблем громади та їх вирішення шляхом долучення аудиторії до публічних розмов із представниками влади, бізнесу та громадянського суспільства через комунікаційний майданчик «Громадського.Волинь».

Телепередача виготовляється за сприяння Міжнародного фонду «Відродження» у рамках проекту «Під градом змін: від якісної комунікації до якісної реформації»

Коментарі

коментарів


Залишити відповідь